2013. szeptember 23., hétfő

Türelem, rózsát terem..a hétvégi bútorfestés foglakozáson.



" Mondd el és elfelejtem; mutasd meg és megjegyzem; engedd, hogy csináljam és megértem."
                         Konfuciusz


    Időnként egy-egy bútorfestő foglalkozáson megmutatom, elmagyarázom a bútorfestés fortélyait az "alapozástól a virágozásig". 
Most táblákat, apróságokat festettünk közösen a résztvevőkkel.


Először a mintát terveztük, beszéltük meg ..
 
asztalunk



Utána következett az alapozás:

száradnak a táblák..

A felnőttek között volt aki iskolás korában fogott ecsetet utoljára, és volt nagyon tehetséges 13 éves iskolás is a csoportban..
 Én annyira magyaráztam,hogy csak a végén fotóztam, de Enikőnek
köszönhetően készültek képek bőven :-)
Az ő beszámolóját is megosztom veletek.
http://www.nemiskacat.hu/nepi-butorfesteszet 

 



Itt már a minta festése látható, a felrajzolás után.

 Türelem , rózsát terem..  




a legfiatalabb műve a csoportban.






Köszönöm mindenkinek aki itt volt , a férfiaknak, hogy kirándultak a gyerekkel, miközben mi festegettünk ,köszönöm nektek ezt a csodás hétvégét!





Mini kiállítás a hétvégi alkotásokból



"A művész igazi hivatása: eljuttatni a fényt az emberi szív mélyébe."

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lehetett együtt festeni!Szépek a művek! Elkezdtük mi is Csillával,tudsz róla?

    VálaszTörlés
  2. Igen, beszéltem Csillával, csütörtökön remélem én is ott leszek . :-)

    VálaszTörlés