2018. március 26., hétfő

Elószoba bútorok

Az előszoba sokat elárul a lakás tulajdonosáról.
Bárki belép, az első benyomás itt éri.
Ha fontos s kép,amit magadról alkotsz, előbb- utóbb az előszobádat is érdemes önmagad igényeihez és stílusához igazítanod.
Most a barátnőm előszobáját csinosítgattuk a hétvégén.
Évekkel ezelőtt egy tükörrel indult a bútoraink iránt érzett szeretete.



Utána  elkezdte a táblákat, díszeket venni,és  kapni tőlünk. így ezek is felbukkannak a lakás különböző pontjain.
 :-)

Aztán már évek óta szoba került az előszoba bútor is, ami most  megvalósult.

Itt még a műhelyben, darabokban , ahogyan festettem.


Nagyon szeretem a szecessziós művészetet, az ajtók tulipános mintáit ,ha lehet így fogalmazni, a nép szecesszió ihlette.



Népi szecessziót már alkalmaztak épületek díszítésein is,én most itt a bútorokon..

A szecesszióról:

"
"A IX-század második felében a fejlődés az építészet mellet a hagyományos tárgyi világot is átalakította.A hivatalos művelődéspolitika és a magyar iparművészet és műipar megteremtését tűzte ki célul, mely -úgy vélték-,"akkor lesz életerős , ha magyaros is lesz és nem halvány árnyéka , másolata szívünkhöz nem szóló idegen művészeteknek " )MAGYAR IPARMŰVÉSZET 1897-1898 a.2 )"
idézet a Huszka József könyvből
Huszka József gyönyörű, új tárgyakat tervezett magyar motívumokkal, új stílusban,akkor mért ne lehetne a bútoron is kicsit máshogy festeni?



Festményeimet megálmodom, majd álmaimat megfestem.



Nálam ugyanez úgy szól, hogy  : 
Bútoraimat megálmodom, majd álmaimat megfestem.

Köszönöm, hogy benéztél hozzám !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése