2018. március 8., csütörtök

Retro szekrény új köntösben







Van amikor sajnálunk egy régi bútortól megválni, mert a nagymamánk emléke köt hozzá, de úgy és abban a formában már idejét múlt darab az otthonunkban.
Szerencsére már megoldást kínálnak a bútorok átfestésére a különböző  festék gyártók és forgalmazók hazánkban is.Ezen a felületen ideje volt kipróbálni a HH festéket Itt tudod megvásárolni:
Ezt a szekrényt kellet valahogy feltuningolni, hogy a fagerendás parasztházban tovább folytathassa szerepét.Festés előtt egy kis átalakításon is átesett ,hogy " formába hozzuk".

 A műgyantás felületet először megtisztítottam . utána finoman megcsiszoltam, hogy a felülete egy kicsit mattabb legyen, portalanítottam és jöhetett a festése.
A javát hengerrel kentem, mert adott volt a nagy sima felület, így csak ott kellett ecsetet használnom, ahol mással nem fértem hozzá.  Részletes leírást itt találsz róla:   HH festék
 A mintát akril festékkel festettem meg , utána pedig lakkoztam a felületet.


  
mintafestés


 Végül jöjjenek a fotók a szekrényről:


Tulipános fiókok





Nagymama szekrénye teljes pompájában  :-)

Köszönöm , hogy benéztél hozzám ! 
Éljen a festés !
 

1 megjegyzés: